Skoči na glavno vsebino

Obvestila

• Športni dan

V četrtek, 18. 4. 2024, bodo imeli učenci 2.razreda športni dan v Snoviku – plavanje in igre v vodi. S seboj potrebujejo kopalke, rezervne kopalke in brisačo. Malico dobijo v šoli, pijačo prinesejo s seboj. Odhod v Snovik bo ob 8.20, avtobus starta v Tuhinju, povratek v šolo okoli 12.30. Jutranje varstvo in podaljšano bivanje […]

• Šolsko tekmovanje Znam več z Lili in Binetom

V sredo, 13. marca 2024, je potekalo šolsko medpredmetno tekmovanje Znam več z Lili in Binetom. Na državno tekmovanje so se uvrstili: Urška Zelič, Aleks Zabavnik in Gabrijel Križnik. Državno tekmovanje bo v 14. maja 2024, na OŠ Kašelj v Ljubljani. V četrtek, 14. marca 2024, pa je potekalo matematično tekmovanje Znam več z Lili […]

• Takoj zaposlimo čistilko

Iščemo čistilko za nadomeščanje bolniške odsotnosti, polna zaposlitev, delo v popoldanskem času. Več informacij dobite na povezavi: https://www.ess.gov.si/iskalci-zaposlitve/iskanje-zaposlitve/iskanje-dela/?idp=3066039/#/?pdmid=3066039&drzava=SI,&iskalniTekst=%C4%8Distilec&iskalnaLokacija=kamnik ali po telefonu na številki 01 83 47 200. Vodstvo šole

• Spletni seminar za starše o vplivu interneta na pomanjkanje spanca pri mladostnikih

Na Točki osveščanja o varni rabi interneta Safe.si bodo v torek, 3. oktobra 2023, ob 18. uri pripravili spletni seminar za starše z naslovom ‘Ali vaš najstnik premalo spi zaradi interneta?’. Raziskave kažejo, da štiri petine slovenskih najstnikov spi premalo. V Safe.si raziskavi o vplivu interneta na duševno zdravje mladostnikov pa je več kot polovica najstnikov v […]

• Prvi šolski dan v šolskem letu 2023/24

Prvi šolski dan  bo V PETEK, 1. septembra 2023. Prvošolce v spremstvu staršev pričakujemo v šoli Zg. Tuhinj ob 9. uri, brez šolske torbice. Prvošolčki pričnejo s poukom v ponedeljek, 4. 9. 2023. Za  učence 2., 3. in 4. razreda bo pričetek  pouka ob 8.20 uri. Učenci bodo končali ob 12.40 uri. Šolski prevoz bo […]

Aktualno na PŠ Zg. Tuhinj

Planinski tabor 4. dan

V soboto smo se zjutraj spustili v dolino do Koče pri Savici. Tako kot prvi dan za gor, nam je tudi zadnji dan za dol potovalke peljala tovorna žičnica Komna. Z avtobusom smo se peljali do Ribčevega Laza in se tam kopali pa tudi na sladoled smo šli. Potem pa je...

Planinski tabor 3. dan

V četrtek so pod Bogatin prišli še mladi planinci iz Mladinskega odseka PD Kamnik in dogovorili smo se, da se v petek združimo oziroma razdružimo. Vsi mlajši so se odpravili do Koče pri Triglavskih jezerih, vsi starejši pa še naprej na Malo Tičarico. Izlet je bil...

Planinski tabor 2. dan

Drugi dan smo zgodaj vstali in šli proti Bogatinskemu sedlu, od tam pa na Lanževico. To je 2003 m visoka gora, ki ni prav obljudena, je pa pot nanjo zelo lepa, polna rož, razgled na vrhu pa odličen. Videli smo morje in slišali svizce. Ob poti je več razvalin iz prve...

Planinski tabor 1. dan

Letos smo šli planinci na tabor v Kočo pod Bogatinom. Naše potovanje se je začelo na železniški postaji v Kamniku. Po treh vlakih in enem avtobusu smo prišli do Koče pri Savici. Prltjago smo naložili na žičnico za Komno. Ogledat smo si šli slap Savica. Potem smo...

Zadnji šolski dan

Zadnji šolski dan smo se vsi skupaj še malo podružili. Najprej smo obeležili dan državnosti, potem pa so četrtošolci poskrbeli za predajo ključa. Za tretješolce so pripravili zanimive izzive. Tretješolci so izzive uspešno opravili in si tako prislužili ključ. Njihova...

Dan nizkih temperatur

V sredo, 13. junija 2024, so učenci šole dobili obisk. Učiteljica Alenka Juhant je s seboj prinesla veliko valjasto posodo, v kateri je bil tekoči dušik. V drugih škatlah so se skrivali še električni mešalnik, palični mešalnik, banane, kladiva, žeblji, lesene okrogle...

Naravoslovni dan gozd

V sredo, 19. junija 2024, so se tretješolci in četrtošolci odpravili v bližnji gozd. Pred odhodom so obnovili pravila o vedenju in o sodelovanju v skupini. Ustavili so se na že znani lokaciji, katero obiščejo večkrat tudi v času pouka. Pozdravili so gozd, se igrali...

Tek podnebne solidarnosti

Naša šola je tudi letos sodelovala v projektu Tek podnebne solidarnosti. Projekt je namenjen ozaveščanju mladih o skrbi za okolje. Prek različnih dejavnosti so učenci spoznavali, kako lahko s svojimi dobrimi dejanji pripomorejo k temu, da bodo ljudje v najbolj...

Gozdni dan

V ponedeljek, 17. 6. 2024, so imeli prvošolci gozdni dan. V šoli so z učiteljico Marinko izdelali kriterije uspešnosti. V bližnjem gozdu so se razdelili po skupinah. Gozdni raziskovalci so preizkusili čutno pot, ki so jo izdelali iz različnih naravnih materialov,...

Mednarodni projekt “Pozdrav ptic miru”

Tudi v šolskem letu 2023/2024 se je podružnična šola Zgornji Tuhinj vključila v mednarodni projekt Pozdrav ptic miru. Slogan projekta se glasi: Sodeluj in spremeni. Poslanica letošnjih ptic miru pa je bila 'Pomagajmo graditi svet, ki ne bo ujet v ekran in bo zazrt v...

(Skupno 19.068 obiskov, današnjih obiskov 1)