Učenci 1. razreda so ob pravljici Sneguljčica spoznavali 8 krogov odličnosti. Igrali so se socialno gibalno igro Sneguljčica. Potem so prisluhnili pravljici. Poglobili so doživetja in čustva ter uredili vtise. Učenci so se razdelili v dve skupini. Vsaka skupina je dobila slamice in selotejp. Izdelali so lestev za palčke. V prvi skupini so se učenci takoj dogovorili, uskladili za delo in izdelali krajšo, a trdnejšo lestev. V drugi skupini so se učenci uskladili šele proti zaključku in sestavili daljšo, a manj stabilno lestev. Obe skupini sta delali samostojno z velikim navdušenjem in zavzetostjo. Ko so končali, so lestev prinesli pred tablo. Spoznali so osem krogov odličnosti in se naučili kretnje ter gibe. Odločili so se, da se bodo trudili po njih živeti. Pobarvali so palčke in izdelali plakat. Na koncu pouka so preverili, kako so bili uspešni pri delu.
Ta dan so učenci izvajali skupinske aktivnosti, ki so jih povezovale med seboj ter jih spodbujale k odgovornemu ravnanju. V evalvaciji se je izkazalo, da je bila dejavnost dobra osnova za njihovo vsakdanje reševanje problemov in podlaga za dobre medsebojne odnose.
Iva Bajde,
razredničarka