Vrtičkanje
Mentorica: | Maja Brate |
Dan in ura izvajanja: | četrtek, 5. ura |
Opis interesne dejavnosti
V okviru dejavnosti bodo učenci spoznavali zelenjavo, zelišča in dišavnice, rože s kmečkih vrtov in osvajali nova znanja, nove veščine in navade. Aktivnost učencev bo usmerjena v to, da bodo delali sami in razumeli, zakaj delajo. Zato bodo: eksperimentirali, praktično delali, delali v skupinah, preizkušali in poskušali, se učili, razvijali odnos do okolja in ekologije… Učenci bodo imeli neposreden stik z naravo, spremljali bodo rast in razvoj ter skrbeli za rastline. Za razumevanje narave in procesov pridelovanja hrane je pomembno, da lahko dogajanje spremljajo nepretrgano, skozi vse letne čase in razvojne faze bitij in ekosistemov. Učencem bo šolski vrt v pomoč pri razumevanju pomembnosti narave, varstva okolja in zdravja, ohranjanja narave, pri prepoznavanju medsebojnega sodelovanja ne le med človekom in naravo, temveč tudi med ljudmi samimi, in ne nazadnje pri spoznavanju različnih metod pridelave hrane, prednosti ekološke pridelave, izdelave živil, pristnih okusov in pestrosti užitnih rastlin, pri prepoznavanju kakovostnih živil in resnične vrednosti hrane.
Jesen na šolskem vrtu
Tudi na šolski ekovrt je prišla jesen. Učenci, ki obiskujejo interesno dejavnost vrtičkanje, pridno in vzorno skrbijo za vrt. Pograbili so zelenico in listje zbrali v kompostnik. Sredi vrta so uredili jesensko zasaditev in okrasitev z bučami. Pobrali so bučke in...
Na šolskem ekovrtu
Na šolskem vrtu že marsikaj raste in cveti. Prav veselje je pogledati urejene gredice. Vrtičkarji skrbno urejajo zeliščne, zelenjavne in cvetlične gredice. Letos so posejali in posadili: krompir, solato, zelje, redkvico, drobnjak, meto, rabarbaro… Ob tem pa vestno...