Skoči na glavno vsebino

OŠ Šmartno v Tuhinju

Načrt za okrevanje in prihodnost

NOO sofinancirata Evropska unija in Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje v okviru odziva Unije na pandemijo COVID-19.

Objem Ministrstvo za izobraževanje Evropski socialni sklad Zavod RS za šolstvo

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Utrinki

Obvestila

Planinski tabor 4. dan

V soboto smo se zjutraj spustili v dolino do Koče pri Savici. Tako kot prvi dan za gor, nam je tudi zadnji dan za dol potovalke peljala tovorna žičnica Komna. Z avtobusom smo se peljali do Ribčevega Laza in se tam kopali pa tudi na sladoled smo šli. Potem pa je...

V četrtek so pod Bogatin prišli še mladi planinci iz Mladinskega odseka PD Kamnik in dogovorili smo se, da se v petek združimo oziroma razdružimo. Vsi mlajši so se odpravili do Koče pri Triglavskih jezerih, vsi starejši pa še naprej na Malo Tičarico. Izlet je bil...

Drugi dan smo zgodaj vstali in šli proti Bogatinskemu sedlu, od tam pa na Lanževico. To je 2003 m visoka gora, ki ni prav obljudena, je pa pot nanjo zelo lepa, polna rož, razgled na vrhu pa odličen. Videli smo morje in slišali svizce. Ob poti je več razvalin iz prve...

Letos smo šli planinci na tabor v Kočo pod Bogatinom. Naše potovanje se je začelo na železniški postaji v Kamniku. Po treh vlakih in enem avtobusu smo prišli do Koče pri Savici. Prltjago smo naložili na žičnico za Komno. Ogledat smo si šli slap Savica. Potem smo...

Učenci od 1. do 3. razreda OŠ Šmartno v Tuhinju s podružnicami so imeli v tednu od 11. do 14. 6. 2024 tehniški dan z naslovom Dan nizkih temperatur. Učenci v prvi triadi pri predmetu spoznavanje okolja spoznavajo lastnosti snovi, opazujejo, kako se spreminjajo ob...

V letošnji izvedbi projekta Šolska Vrtilnica je sodelovalo kar 336 vzgojno-izobraževalnih ustanov iz cele Slovenije in tudi naša šola. V sklopu tega projekta so učenci razvijali delovne navade, pridobivali nova znanja o rastlinah, naravi in zdravi prehrani ter uživali...

Tudi v tem šolskem letu so učenci od 1. do 4. razreda tekmovali v akciji Čisti zobje. Cilj tekmovanja je spodbujati mlade k pravilni in redni skrbi za čiste zobe in s tem krepiti ustno zdravje. Učenci so se skozi celo leto trudili, da so bili zobje čim lepše umiti....

V sredo, 19. 6. 2024, so imeli prvošolci in drugošolci gozdni dan. V gozdu smo najprej ustno oblikovali kriterije uspešnosti in obnovili gozdni bonton. Učenci so se razdelili v šest skupin in se lotili gozdnega raziskovanja. Oblikovali in preizkusili so čutno pot, ki...

V četrtek, 20. 6. 2024, je učence 6.b in 7.b obiskal župan, ki jim je namenil besede pohvale in spodbude za nadaljnje dobrodelno in vključujoče delovanje. Nagradil jih je z vstopnicami za Terme Snovik, kjer bodo uživali v vodnih dogodivščinah in tudi za hrano bo...

V sredo, 18. 6. 2024 smo učenci 4. razreda odšli v gozd.  Najprej smo v razredu pojedli malico in se razdelili v skupine. Nato smo z blazinicami in delovnimi listi odšli v gozd. Ko smo prišli v gozd, smo se razvrstili po postajah. Bilo jih je šest. Ko smo vsi...

več...
  • Pozabljena oblačila

Spoštovani starši. V šoli se je nabralo veliko število izgubljenih, pozabljenih oblačil, obutve in copatov. Starše vljudno prosimo, da si do 10. 7. 2024 pogledate in vzamete, če karkoli pripada vašemu otroku. Vsi najdeni predmeti so pri spodnjem stranskem vhodu in jih lahko prevzamete vsak dan od 8. do 13. ure. V kolikor bodo določena […]

• Poletne počitnice

HUUUUUUURA,  poletne počitnice so tu in brezskrbnim počitniškim dnem se poleg lenarjenja, potepanja, uživanja na morju, ukvarjanja s športnimi aktivnostmi… prilega tudi dobro branje. Za vas predlagamo lahkotno poletno branje šolskega časopisa Moja zgodba. Želimo vam, da se spočijete, uživate in naberete energijo za osvajanje novih uspehov. Uživajte v počitnicah in se vidimo septembra.  Kolektiv […]

• Uradne ure v času poletnih počitnic

Uradne ure tajništva šole v času šolskih počitnic so: • od 26. 6. do 10. 7. 2024, od 8. do 13. ure • od 19. 8. do 30. 8. 2024, od 8. do 13. ure PREVZEM SPRIČEVAL • Učence, ki niste uspeli prevzeti spričevala na zadnji šolski dan, obveščamo, da bo prevzem spričeval možen v […]

• OBVESTILO – ZADNJI ŠOLSKI DAN

Spoštovani starši in učenci, bliža se konec šolskega leta in v ponedeljek, 24. 6. 2024, imamo zadnji dan pouka. Začeli bomo s skupno prireditvijo, nato pa  nadaljevali  po razredih, ko bodo razredniki podelili spričevala. Pouk se bo zaključil ob 11.00. Organiziran bo zajtrk in malica, kosil ne bo, razen za učence, vključene v OPB. Vozni […]

• Športni dan

V četrtek, 20. 6. 2024 bodo imeli učenci  8. razreda športni dan. Odpravili se bodo na pohod na Kostavsko planino (Slevec). Odhod izpred šole bo ob 7.30, povratek okoli 12.40. Malico učenci dobijo v šoli. Učenci za pohod potrebujejo primerno pohodno obutev (grob, narebren podplat), nahrbtnik, primerna športna oblačila (več tanjših plasti), dovolj tekočine in […]

• Šolski telefoni ne delujejo

Spoštovani, zaradi prenove internetnega omrežja jutri, 13. 6. 2024, šolski telefoni na matični šoli ne bodo delovali. Hvala za razumevanje. Nadja Ostrožnik, organizatorka informacijskih dejavnosti

• Državno tekmovanje Logična pošast

Državnega tekmovanja Logična pošast, ki je potekalo 25. 5. 2024, se je udeležilo 11 učencev naše šole. Zlato priznanje sta osvojila Urška Zelič 1. r  in Izak Hribar 7. b. Srebrno priznanje so osvojili Mateja Pančur 5. a, Marcel Kožlakar 6. a in Urška Bajde 8. a. Čestitamo.                                                                               Mentorice Marija Pirc, Katarina Pražnikar, Janja Križnik

• Dodaten termin letovanja

Spoštovani starši. Območno združenje Rdečega križa nam je posredovalo informacijo o dodatnem terminu letovanja za otroke, ki bo potekalo med 25. 7. – 30. 7. 2024. Vse dodatne informacije najdete na spletni strani http://kamnik.ozrk.si/sl/Letovanje/ Vabljeni k ogledu. Anja Žavbi, svetovalna služba

• Športni dan

V torek, 11. 6. 2024, bodo imeli učenci 6. razreda športni dan. V okviru športnega dne bomo izvedli tudi preverjanje znanja plavanja, ki je v skladu z nacionalnim programom Naučimo se plavati in poteka v šestem razredu. Odhod izpred šole bo ob 8.20, vrnemo se okoli 12.40. Vse ostale dejavnosti bodo potekale po urniku. Učenci/ke […]

• Vadba za osnovnošolce odpade

Centra za krepitev zdravja Kamnik je sporočilo, da vadba za osnovnošolce, ki jo izvajajo v prostorih ZD Kamnik, 6.6. ter 13.6. ODPADE. Z njo nadaljujejo 20.6. Vodstvo šole

Ekošola  Shema šolskega sadja Mreža gozdnih vrtcev in šolEduroam

Evropski socialni sklad   Kulturna šola  Šolski ekovrtMojster kompostiranja

Sio 2020

(Skupno 435.061 obiskov, današnjih obiskov 43)